۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۸:۲۸

پلی‌آف دوم لیگ بسکتبال؛

شکست ذوب‌آهن و پیروزی مهرام و پتروشیمی/ دانشگاه بی‌دغدغه برد

شکست ذوب‌آهن و پیروزی مهرام و پتروشیمی/ دانشگاه بی‌دغدغه برد

دیدارهای نخست از مرحله دوم پلی‌آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با پیروزی آسان مهرام و پتروشیمی و شکست ذوب‌آهن در دیدار خانگی همراه بود. ضمن اینکه دانشگاه آزاد هم به دلیل حاضر نشدن حریف برنده اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم پلی‌آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به منظور تعیین چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابتها امروز دوشنبه با برگزاری دیدارهای همزمان در تهران، اصفهان و بندرامام آغاز شد.

در چارچوب این دیدارها که با انجام دو دربی همراه بود، تیم پتروشیمی بندرامام  در مصاف با همشهری خود، صنایع پتروشیمی با 32 اختلاف امتیاز به برتری دست یافت و اینگونه روند دیدارهای بدون باخت خود در لیگ برتر را ادامه داد اما در داربی اصفهان تیم ذوب‌آهن در مصاف با ماهان متحمل شکست شد و این در حالی است که این تیم دیدار امروز خود را در حضور تماشاگرانش برگزار کرد.

در تنها دیدار برگزار شده در تهران نیز تیم مهرام موفق شد مقابل هفت الماس قزوین صاحب برتری شود. قرار بود دیگر دیدار مرحله دوم پلی آف لیگ بسکتبال میان دانشگاه آزاد و همیاری زنجان برگزار شود اما به دلیل اعتصاب بازیکنان همیاری و حاضر نشدن آنها در زمین بازی، این دیدار لغو و دانشگاه آزاد برنده بازی معرفی شد.

نتایج دیدارهای برگزار شده در روز نخست مرحله دوم پلی آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور به این شرح است:
* ذوب آهن اصفهان 63 - ماهان اصفهان 66
* مهرام تهران 83 - هفت الماس قزوین 66
* پتروشیمی بندرامام 91 - صنایع پتروشیمی 59
* دانشگاه آزاد  20- همیاری زنجان صفر

مرحله دوم پلی آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت 2 از 3 برگزار می‌شود. بر این اساس تیم‌های ماهان، مهرام، پتروشیمی و دانشگاه آزاد در صورت پیروزی در دیدارهای دوم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند.

دیدارهای این مرحله  پنجشنبه آینده برگزار می‌شود.

کد خبر 2266186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha